Plankan och doktorn

Ute plankar i mitt kök. Visst kunde vi varit mer kreativa men vi är ändå bara nybörjare än så länge!



Var hos doktorn idag. Jag hatar det amerikanska systemet, vad du än gör undvik att bli sjuk till varje pris. Har ringt runt som en stolle till sjukhus och försäkringsbolag. Känt mig som en idiot, pratat med idioter och blivit mer förvirrad för varje samtal. Ingen säger samma sak och allt är bara upp och ner. Enligt doktorn så har jag i alla fall sträckt en muskel i ljumsken som drar i en massa ben, därför har jag ont. Nu ska jag gå till en sjukgymnast i fyra veckor. Hoppas att jag blir bra och att allt ordnar sig med försäkringen.

Att springa milen i Central Park känns just nu ganska så långt borta.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0