Uppdatering

Kikar in på bloggen och inser att här var det ju inte allt för mycket aktivitet förra veckan. Inte den minska faktiskt. Försöker tänka tillbaka och minns att det var en ganska jobbig vecka jobbmässigt men som ändå bjöd på en del godbitar.

I lördags var det så dags för tjejmilen i Central Park. Hur gärna jag ändå ville springa så gick det bara inte. Min skada är fortfarande kvar och det retar mig som in i tusan. Masade mig ändå upp tidigt i lördags. Satt på tåget in till city vid 6.30. Stod och hejade på vid mållinjen. Såg när vinnaren flög över mållinjen. Väntade sedan på att Maria och Maja som kommit över Atlanten skulle glida över mållinjen. Spanar och spanar men lyckas självklart missa dem bland alla löpare. Som tur är hittar Maria mig. Vi spenderar resen av dagen i kära New York City. Hua mig, nu kan jag räkan på min ena hand hur många fler gånger jag kan åka in dit innad det är dags att åka hem.

 

Söndagen var slappare än slappast. Ville sova ut men då jag är inställt på att gå upp strax efter 6 så vaknar jag tidigt som vanligt. Ute kommer över. Vi kollar på film och åker sen iväg för att äta middag. Jag gav mig på mac and cheese för första gången. Jag har varit väldigt anti den rätten. Har alltid en bild i huvudet av en orange sörja som kommer från ett ost pulver. Inge vidare. Detta var bättre måste jag säga. Det blev en vit sörja utan ostpulver. Inget jag måste äta igen men det gick ner. Amerikanarna kan ha sina ostdrypande makaroner för sig själva.

mm burgare och mac'n cheese ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0