Tillbaka på ruta 1!

Summer camp, det var där allt började. Följde med den förra au pairen dit på hennes sista arbetsdag för att hämta barnen. Det var då jag träffade dem för första gången. Nu står camp på schemat igen. Det började igår och nu ska jag snart iväg igen och hämta upp dem. I och med att camp har börjat nu igen så känner jag verkligen att jag gått åter runt och säcken knyts ihop.

 

Var hos sjukgymnasten sista gången idag. Har du nått dina mål fråga de hon. Nej inte egentligen. Jag kan fortfarande inte springa men annars så funkar det mesta. Man kan ju inte få allt. Efter det for jag hem. Jag och min värdmamma spenderade två timmar i källaren. Rensade ut, sorterade och städade bland barnens leksaker. Trots att vi fick ihop ett par svarta sopsäckar med skräp så ser det nästintill lika proppfullt ut som innan.

 

Längtar till ikväll. Starbuckstisdag igen. Sista.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0