Slutet gott

Nu är jag ingen Au Piar mer. Trodde knappt denna dag skulle komma med. Jag kan inte förstå att det verkligen är över.

 

Kom precis hem från en middag med fem andra Au Pairer. Många av oss åker hem nu i sommar så vi tänkte det kunde passa bra att ses en sista gång. Vi åt på ett sånt där kul ställe där man har en galen japan framför sig som lagar maten :)

 

Annars har dagen varit konstig. Var på gymmet sista gången. Träffade vår underbara städerska för sista gången, skulle snarare kalla henne vän. Över 70 år är hon, ser inte ut att vara en dag över 60. Vi har haft många fina fredagsluncher tillsammans. Alltid lika kul att sitta och prata med henne. Hon gav mig en present och många fina ord. Henne kommer jag sakna.

 

Att det var sista gången jag gjorde frukost till barnen idag det tänkte jag inte mycket på. En dag i mängden. På eftermiddagen blev det ändå lite jobbigt. Vet inte riktigt vad som hände men när jag parkerat bilen i garaget så satt vi alla och grät. Jag kommer sakna dem det vet jag.

 

Imorgon är det städning och packning som gäller. Nu ska jag snart sova min sista natt i mitt rum som inte är mitt så länge till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0