groda

Tjejen och jag hittade denna filur sittandes i en gran.


Nu är det officiellt, pojken är en äkta ”chapter book reader” en kapitelboksläsare med andra ord. Han läste idag ut sin första bok innehållande kapitel. Han var så stolt och jag med för den delen ;) Läsningen har inte kommit lätt för honom men nu har han äntligen fått kläm på det. När jag kom hit så kunde han knappt ingenting men idag så slutförde han den 130 sidorna med bravur.

 

Tjejen däremot hon läser som en galning men det har jag nog redan skrivit. Tusen sidor om dagen i snitt skulle jag nog gissa. Fråga mig inte hur men på en vecka så har hon läst fler böcker än vad jag gör på ett år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0